DOLGULAR

Cilt dolgu maddeleri nedir?

Dermal dolgu maddeleri, yüz çizgilerini azaltmaya ve yüzdeki dolgunluğu sağlamaya ve dolgunluk kaybını düzeltmeye yardımcı olur.

Yaşlandıkça, yüzümüz doğal olarak cilt altı yağını kaybeder. Bu durumda yüz kasları deri yüzeyine daha yakın bir durumda çalışmaya başlar, bu yüzden gülümseme çizgileri ve kaz ayağı çizgileri daha belirgin hale gelir. Ayrıca nem kaybeden cilt nedeniyle bu durum daha da belirgin hale gelir.

Yaşla beraber elastikiyet kaybı yaşayan yüz derisi de biraz esner ve bu yüz hacminin kaybına neden olur. Yüz derisini etkileyen diğer faktörler güneşe maruz kalma, kalıtım ve yaşam biçimidir.

Dermal dolgu maddeleri aşağıdaki durumlar için kullanılabilir:

• İnce dudakların dolgunlaştırılmasında
  • Belirgin olmayan konturların düzeltilmesinde
  • Yüzdeki kırışıklıkların yumuşatılmasında
  • Derin izlerin görünümünün iyileştirilmesinde
  • Göz altının düzeltilmesinde
  • Yüze ışıltı ve nem verilmesinde

Dermal dolgu maddeleri erken yaşlanma belirtileri olanlarda veya yüz gençleştirme işlemlerinin bir parçası olarak çok faydalı olabilir.

Kliniğimizde uygulanan dolgu işlemleri:

• Dinamik dolgu
  • Işık dolgusu
  • Göz altı ışık dolgusu
  • Dudak dolgusu
  • Yüz germe (face lift) amaçlı hacim verme
  • Hyalüronik asit mezoterapi (cilt nemlendirme)

Dermal dolgu maddeleri ne yapmaz?

Bazı hastalar için, yüz germe, kaş kaldırma veya göz kapağı düzeltilmesi gibi cerrahi yöntemler en iyi yaklaşım olabilir. Yumuşak doku dolgu maddeleri gibi cerrahi olmayan gençleştirme tedavileri aynı sonuçları elde edemez, ancak sıklıkla doğru tedavi uygulanan yüzde zamanının yavaşlamasına yardımcı olabilir.

Bilgi ve randevu almak için tıklayınız.